Transparencia

Transparencia

        Estatutos


Memoria Anual

ESTATUTOS DA FUNDACIÓN
“BANCO MÉDICO FARMACÉUTICO DE GALICIA”

TÍTULO PRIMEIRO
DISPOSICIÓNS XERAIS

Artigo1.- Denominación e natureza
 Ao amparo do dereito recoñecido no artigo 34.1 da Constitución Española, coa denominación "Fundación Banco Farmacéutico de Galicia", constitúese unha organización de natureza fundacional, de interese galego, constituída sen ánimo de lucro, o patrimonio da cal está afectado de xeito duradeiro á realización dos fins de interese xeral propios da institución. 

Artigo 2.- Personalidade e capacidade
 A Fundación constituída, unha vez inscrita no Rexistro de Fundacións de Interese Galego, ten personalidade xurídica propia e plena capacidade de obrar, podendo realizar en consecuencia todos aqueles actos que sexan necesarios para o cumprimento da finalidade para a que foi creada, con suxeición ao establecido no ordenamento xurídico. 

Artigo3 . Réxime
A Fundación ten carácter permanente e a súa duración será indefinida.
A Fundación rexerase pola vontade do/a fundador/a expresada nestes estatutos, polas disposicións que en interpretación e desenvolvemento deles estableza o Padroado e, en todo caso, pola Lei do Parlamento de Galicia 12/2006, do 1 de decembro, de Fundacións de Interese Galego; polo Decreto 14/2009, do 21 de xaneiro, polo que se aproba o Regulamento de Fundacións de Interese Galego; polo Decreto 15/2009, do 21 de xaneiro, polo que se aproba o regulamento do Rexistro de Fundacións de Interese Galego, e polas demais normas que as desenvolvan ou substitúan.  
Rexerase polas disposicións que lle sexan aplicables da Lei 50/2002, do 26 de decembro, de fundacións; pola Lei 49/2002, do 23 de decembro, de réxime fiscal das entidades sen fins lucrativos e dos incentivos fiscais ao mecenado, e polo Real Decreto 1270/2003, do 10 de outubro, polo que se aproba o Regulamento para a aplicación do réxime fiscal das entidades sen fins lucrativos e dos incentivos fiscais ao mecenado, así como pola restante normativa que sexa de aplicación.

Artigo 4.- Domicilio
 O domicilio da Fundación radicará no territorio da Comunidade Autónoma de Galicia, en Avda. de Lugo, 115 - 15702 - Santiago de Compostela. Provincia de A Coruña, pudendo ter delegacións en outras provincias galegas. 
O Padroado poderá promover o cambio de domicilio mediante a oportuna modificación estatuaria, con inmediata comunicación ao protectorado, na forma prevista lexislación vixente. 

Artigo 5.- Ámbito de actuación
 A Fundación desenvolverá as súas actividades principalmente no territorio da Comunidade Autónoma de Galicia, aínda que algunhas das súas actividades se poidan desenvolver tamén fóra da nosa Comunidade Autónoma e fóra do territorio español. 

TÍTULO SEGUNDO
OBXECTO DA FUNDACIÓN

Artigo 6. Fins
Fundación Banco Farmacéutico de Galicia xorde co obxectivo de dar resposta ás necesidades actuais de acceso aos medicamentos e tratamentos das persoas que se atopan en risco de exclusión de Galicia, favorecendo a súa inclusión social a través da mellora da súa saúde. 

 Entre os fins se atopan:
• A cobertura dos gastos en medicamentos de aqueles/as pacientes que non poden costearse os gastos dos tratamentos – a parte que non costean a Administración- garantindo que ningunha persoa de Galicia teña que renunciar á súa saúde por motivos económicos. Os medicamentos de prescrición non poden adquirirse libremente, senón que están sometidos a prescrición facultativa. A confidencialidade de prescrición e dos datos de saúde están amparados polo Regulamento de Protección de Datos de carácter persoal. 
• Axudar ás persoas sen recursos vítimas de malas praxis médicas, dunha maneira especial os/as nenos/as.
• Axudar ás familias con poucos recursos con nenos/as hospitalizados por longos períodos. 
• Colaborar no pago das terapias/tratamentos a nenos/as con parálise cerebral, Síndrome de Down, enfermidades raras, etc. 
• Apoiar as investigacións realizadas por profesionais en hospitais, laboratorios, etc. de Galicia, para os fármacos que axuden a mellorar as doenzas dos pacientes, principalmente, o cancro, enfermidades raras, etc. 
• Apoiar ás persoas que sufriron ou sofren secuelas por tratamentos médicos ou malas praxis médicas.
• Ofrecer asesoramento sanitario, xurídico, psicolóxico ás familias que o precisen.
• Difundir a educación para a saúde entre a poboación xeral para conseguir un mellor aproveitamento e un uso racional dos medicamentos e dos tratamentos sanitarios. 


Artigo 7. Actividades fundacionais.
Para a consecución dos fins mencionados no artigo anterior, a Fundación pode realizar as seguintes actividades:
• Promover actividades de sensibilización entre a cidadanía galega sobre a situación de necesidade de medicamentos na que se atopan moitas persoas en risco de exclusión social. 
• Organizar campañas/actividades para captar fondos que irán destinados ao pago de medicamentos e produtos farmacéuticos.
• Organizar campañas informativas de consumo responsable de medicamentos e información sobre os mesmos. 
• Actuar como grupo de opinión e portavoz de defensa dos dereitos das persoas que non poden costearse os medicamentos. 
• Cooperar con outras entidades públicas e/ou privadas para conseguir unha mellor organización, financiación e correcta realización das actividades que leve a cabo Fundación Banco Farmacéutico de Galicia.
• Firmar convenios de colaboración con colexios de farmacéuticos, médicos, enfermería, e profesionais da saúde para mellorar a calidade de vida dos/as doentes. 
• Incentivar a conciencia da sociedade civil para que todas as persoas poidan ter acceso aos medicamentos. 
• Incentivar o voluntariado para a execución das actividades da Fundación, ofrecendo a todos/as os/as participantes os medios necesarios para que estas actividades sexan útiles e teñan un efecto positivo na sociedade. 
• Realizar tanto os servizos, como as actividades que sexan necesarias para o mellor cumprimento do fin fundacional, dentro do marco establecido para tales actividades na Ley 49/2002 de 23 de decembro de entidades sen fins lucrativos. 
• Organizar conferencias, seminarios e reunións que contribúan á consecución dos obxectivos fundacionais.

Os medicamentos serán pagados a través dos colexios de farmacia ou directamente ás mesmas sempre con receita médica e informe social. 

Artigo 8.- Liberdade de actuación
 O Padroado terá plena liberdade de determinar as actividades da Fundación, tendentes á consecución de aqueles obxectivos que, a xuízo de aquel, e dentro do cumprimento dos seus fins, sexan os máis adecuados ou convenientes en cada momento. 

Artigo 9.- Publicidade das actividades
 O Padroado dará información suficiente dos fins e das actividades da Fundación, a través da súa páxina web, nos termos sinalados no artigo 27 do Decreto 14/2009, do 21 de xaneiro, polo que se aproba o Regulamento de Fundacións de Interese Galego, para que sexan coñecidos polos eventuais beneficiarios/as e demais interesados/as. 



TÍTULO TERCEIRO
REGRAS BÁSICAS PARA A APLICACIÓN DOS RECURSOS AO CUMPRIMENTO DOS FINS FUNDACIONAIS E PARA A DETERMINACIÓN DOS/AS BENEFICIARIOS/AS

Artigo 10.- Destino das rendas e ingresos
 Á realización dos fins fundacionais deberá ser destinado, polo menos, o oitenta por cento dos resultados das explotacións económicas que se desenvolvan e dos ingresos que se obteñan por calquera outro concepto, deducidos os gastos realizados para a súa obtención, debéndose destinar o resto a incrementar á dotación fundacional ou a reservas, segundo acordo adoptado polo Padroado. Non se engadirán no cálculo dos ingresos as doazóns recibidas en concepto de dotación. Os gastos de administración non poderán superar a porcentaxe fixada na lexislación vixente. 

Artigo 11.- Beneficiarios/as
Serán beneficiarios/as da Fundación as persoas físicas e xurídicas que reúnan as condicións seguintes:
1. Persoas que carezan de recursos para pagar a porcentaxe que lle corresponda dos medicamentos, e non sexan aboados pola Administración, previo informe médico e dos Servizos Sociais. 
2. Persoas con dificultades no seu desenvolvemento (parálise cerebral, etc.)
3. Persoas que non teñas costeados os seus medicamentos por ser inmigrantes, ou non ter regularizada a súa situación, previo informe social e médico.
4. Familias con poucos recursos con nenos/as hospitalizados por longos períodos.
5. Persoas sen recursos vítimas de malas praxis médicas.


TÍTULO CUARTO
GOBERNO DA FUNDACIÓN: O PADROADO

Artigo 12.- Natureza
O Padroado é o órgano de Goberno, representación e administración da Fundación, e executará as funcións que lle corresponden con suxeición ao disposto no ordenamento xurídico e nos presentes Estatutos.

Artigo 13. Composición
O Padroado quedará composto por un mínimo de tres e un máximo de quince membros. O primeiro Padroado será designado na Escritura de Constitución. 

Artigo 14.- Duración do mandato
 Os membros do Padroado, desempeñarán as súas funcións por períodos de cinco anos, renovándose por metades cada dous anos e medio, non podendo ser reelixidos.  

Artigo 15.- Nomeamento e relevo de Patronos 
O nomeamento dos/as patronos/as do Padroado, tanto para completar o máximo de membros como para cubrir as vacantes que se produzan, será competencia do Padroado. 
O prazo para cubrir as vacantes será de seis meses desde que se produza a vacante.
Os acordos para nomear patronos/as serán inmediatamente executivos e deberán ser adoptados pola metade máis un dos asistentes á reunión do Padroado, sendo dirimente en caso de empate o voto da presidencia. 
Para formar parte como patrono/a, o novo membro terá que facer unha aportación económica mínima de 1.000 euros á Fundación, que deberá quedar acreditada documentalmente mediante o seu ingreso na conta bancaria con anterioridade á aceptación do cargo. Dita cantidade pasará a formar parte da dotación da Fundación, e deberá ser notificada ao protectorado. 
A substitución dos patronos/as comunicaráselle formalmente ao Protectorado e inscribirase no Rexistro de Fundacións.

Artigo 16.- Aceptación do cargo de patrono/a
Os/as patronos/as entrarán a exercer as súas funcións despois de aceptar expresamente o seu cargo. 
Esta aceptación poderá constar no outorgamento da Carta Fundacional, en documento público independente, en documento privado con firma lexitimada por un fedatario público, mediante comparecencia realizada ante o Rexistro de Fundacións de Interese Galego, ou mediante o Padroado, acreditándose mediante certificación expedida pola Secretaría.
A aceptación comunicarase formalmente ao Protectorado para a súa inscrición no Rexistro de Fundacións.

Artigo 17.- Cesamento dos/as patronos/as.
O cesamento dos patronos/as da Fundación producirase nos seguintes supostos:
a) Por morte ou declaración de falecemento, así como extinción da persoa xurídica.
b) Por incapacidade, inhabilitación ou incompatibilidade, de acordo co establecido na Lei.
c) Por cesamento no cargo por razón da cal foron nomeados membros do Padroado.
d) Por non desempeñar o cargo coa dilixencia dun representante leal, se así se declara en resolución xudicial.
e) Por resolución xudicial que acolla a acción de responsabilidade polos actos de responsabilidade establecidos legalmente.
f) Polo transcurso do prazo de seis meses dende o outorgamento da escritura pública sen instar a inscrición da fundación no Rexistro de Fundacións de Interese Galego.
g) Polo transcurso do período do seu mandato se foron nomeados/as por un tempo determinado.
h) Por renuncia, que poderá levar a cabo por calquera dos medios e mediante os trámites previstos para a aceptación.

A renuncia será efectiva desde o momento no que se lle notifique ao órgano de goberno da Fundación.
O cese dos/as Patronos/as se comunicará formalmente ao protectorado e se inscribirá no Rexistro de Fundacións. 

Artigo 18.- Organización do Padroado 
O Padroado designará entre os seus membros:
Presidente/a, Vicepresidente/a Executivo/a, Secretario/a, Tesoureiro/a , Portavoz, Vogais e Director/a de relacións institucionais e protocolo. 
Estes acordos se adoptarán pola metade máis un dos/as asistentes/as á reunión do Padroado, sendo dirimente en caso de empate o voto da presidencia.

Artigo 19.- O/A Presidente/a de Honra e O/A Presidente/a
O/A Presidente/a de Honra será un cargo honorífico e de representación, que poderá asistir ás reunións do padroado con voz e sen voto. 
Ao Presidente/a lle corresponde exercer a representación da Fundación ante toda clase de persoas, autoridades e entidades públicas ou persoais; convocará as reunións do Padroado, as presidirá, dirixirá os seus debates e, se é o caso, executará os acordos, podendo para isto realizar toda clase de actos e firmar aqueles documentos necesarios para tal fin. Desempeñará as súas funcións por períodos de cinco anos, non podendo ser reelixido/a.  
O/A Presidente/a, o/a Secretario/a e Tesoureiro/a, xunto co/coa Director/a terán firma mancomunada nas contas da Fundación “Banco Farmacéutico de Galicia. 


Artigo 20. O/A Vicepresidente/a Executivo/a.
Son funciones de Vicepresidente/a Executivo/a no PADROADO da FUNDACION:
• Realizar as funcións do/a Presidente/a nos casos de vacante, ausencia ou enfermidade.
• Tamén actuará en representación da fundación en aqueles supostos en que así se determine en acordo do Padroado.
Unha vez creados os Consellos Asesores u órganos similares polo Padroado da Fundación, o/a Vicepresidente/a Executivo/a terá as seguintes funcións:
• Convocar as reunións dos Consellos Asesores da Fundación.
• Dirixir os Consellos Asesores.
• Actuar de coordinador nacional e internacional do Consello.
• Elaborar e programar actividades tanto en España coma no estranxeiro, así como a busca de financiación para as mesmas. 
Os Consellos Asesores son:
- Farmacéutico
- Médico
- Xurídico
- Traballo Social


Artigo 21.- O/A Secretario/a
Son funcións da Secretaría custodiar a documentación pertencente á Fundación nas súas sedes, convocar as reunións por orde do Padroado Reitor, expedir as certificacións e informes que sexan necesarios e todas aquelas que expresamente lle sexan atribuídas. Tamén terá firma mancomunada nas contas. 

Nos supostos de vacante, ausencia ou enfermidade, a Secretaría será exercida polo/a vogal de menor idade do Padroado.

Artigo 22.- O/A Tesoureiro/a
A Tesouraría terá o deber de custodiar os fondos da Fundación, dos que será responsable desde que os reciba, non dispondo deles máis que para atencións da mesma, sen reter maior cantidade que a que se estime para os pagos correntes, debendo o seu exceso ingresarse en establecementos bancarios designados polo Padroado da Fundación.
Ademais o/a tesoureiro/a, terá firma mancomunada nas contas. 

Artigo 23.- Facultades do Padroado
Na súa actuación, o Padroado deberase axustar ao preceptuado na lexislación vixente e á vontade do/a fundador/a manifestada nos Estatutos 
Corresponde ao Padroado cumprir os fins fundacionais e administrar con dilixencia os bens e dereitos que integran o patrimonio da Fundación, mantendo plenamente o seu rendemento e utilidade.
Con independencia das funcións que lle atribúen os presentes estatutos e sen prexuízo de solicitar, se é o caso, as preceptivas autorizacións ao Protectorado, a título meramente enunciativo, serán facultades do Padroado:
a) Exercer o Goberno, a representación, inspección, vixilancia e orientación da Fundación.
b) Interpretar e desenvolver os presentes Estatutos e, se é o caso, adoptar acordos sobre a súa modificación, de acordo cos requisitos establecidos na lexislación vixente.
c) Fixar as liñas xerais sobre a distribución e aplicación dos fondos dispoñibles entre as finalidades da Fundación velando polo seu bo fin tanto na orde económica coma de boas prácticas. 
d) Acordar a apertura e peche dos seus centros, oficiñas e delegacións.
e) Nomear apoderados/as xerais ou especiais, outorgar poder así como a derrogación dos/as mesmos/as.
f) Aprobar o plan de actuación e as contas anuais obxecto de presentación ao Protectorado.
g) Delegar as súas facultades nun/nunha ou máis patróns/as, sen que poidan ser obxecto de delegación:
• A aprobación das contas anuais e o plan de actuación.
• A modificación dos Estatutos.
• Acordo de fusión, extinción ou liquidación da Fundación.
• Calquera acto que precise a autorización ou aprobación do Padroado.


Artigo 24.- Reunións do Padroado e convocatoria
O Padroado reunirase, polo menos, dúas veces ao ano e tantas veces como sexa preciso para a boa marcha da Fundación.
Corresponde ao Padroado Reitor acordar a convocatoria das reunións, por propia iniciativa ou por petición da metades máis un dos membros do Padroado.
A convocatoria farase chegar a cada un dos membros, polo menos, con cinco días de antelación á data da súa celebración, por calquera medio que permita deixar constancia da súa recepción. Nela farase constar o lugar, día e hora de celebración da reunión, xuntándose ademais, a orde do día.
Non será precisa convocatoria previa canto se atopen presentes todos os/as patronos/as e acorden por unanimidade a celebración da reunión.

Artigo 25.- Formas de deliberar e adoptar acordos
 As reunións do Padroado entenderanse validamente constituídas cando concorren a elas presentes ou representados, na forma legalmente establecida, polo menos, a metade máis un dos seus membros.
Os acordos serán inmediatamente executivos e adoptarase pola metade máis un dos/as asistentes/as, sendo dirimente en caso de empate o voto do/a Presidente/a. Non en tanto requirirase voto favorable das 2/3 partes sempre que, ademais, supoña a maioría absoluta dos seus membros para aprobar acordos que se refiran á reforma, modificación dos estatutos, á disposición de bens a título gratuíto, á fusión e á extinción e escisión da Fundación.
As reunións do Padroado levantaranse polo/a Secretario/a e a correspondente acta, que deberá ser subscrita por todos os membros presentes e aprobada na mesma ou seguinte reunión.
Unha vez aprobada transcribirase no correspondente libro de actas e será asinada polo/a Secretario/a co visto e prace do/a Presidente/a.

Artigo 26. Dereitos e deberes dos membros do Padroado.
Son dereitos dos membros do Padroado: 
a) Recibir a convocatoria coa orde do día e asistir ás reunións dos órganos de que formen parte.
b) Exercer o dereito de voto. 
c) Obter a información precisa para o cumprimento das súas funcións.
Son deberes dos membros do Padroado:
a) Cumprir e facer cumprir os fins fundacionais.
b) Administrar os bens e dereitos que integran o patrimonio da Fundación mantendo o seu rendemento, utilidade e produtividade segundo os criterios económico-financeiros dun bo xestor.
c) Asistir ás reunións do Padroado e velar pola legalidade dos acordos que se adopten nelas.
d) Realizar os actos necesarios para a inscrición da Fundación no rexistro de Fundacións de Interese Galego.
O Padroado dará información suficiente dos fins e actividades da Fundación para ser coñecidos polos seus eventuais beneficiarios/as e demais interesados/as.

Artigo 27.- Responsabilidades dos/as patronos/as
Os/as patronos/as deberán desempeñar o seu cargo coa dilixencia dun/dunha representante leal.
Os/as patronos/as responderán solidariamente fronte á Fundación dos danos e perdas que causen por actos contrarios á Lei ou aos estatutos ou polos realizados sen a dilixencia coa que deben desempeñar o cargo. 
Quedarán exentos/as de responsabilidade os/as que votasen en contra do acordo e os/as que proben que, non intervido na súa adopción e execución, descoñecía a súa existencia ou coñecéndoa, fixeron todo o conveniente para evitar o dano ou, polo menos, opuxéronse expresamente a aquel.

Artigo 28.- Carácter gratuíto do cargo de patrono/a
Os/as patronos/as exercerán o seu cargo sen que, en ningún caso, poidan recibir retribución polo desempeño da súa función.
Os/as patronos/as terán dereito a que lle sexan reembolsados os gastos ocasionados no desenrolo das súas funcións, debidamente xustificados.

Artigo 29.- Consellos Asesores.
O Padroado poderá crear consellos asesores e de estudo, así como órganos similares. Terán a función de asesorar nas iniciativas e actividades.
Os Consellos Asesores son:
- Farmacéutico
- Médico
- Xurídico
- Traballo Social
 A creación, modificación e supresión destes órganos deberá ser notificada ao Protectorado e inscrito no Rexistro de Fundacións.

Artigo 30.- Director/Xerente.
O Padroado poderá realizar a contratación dun Director/Xerente con competencias en materia de Xestión e Administración da Fundación e terá firma na conta mancomunada. O/a Director/a terá poderes para poder firmar convenios coas Administracións públicas, privadas e documentos que afecten ó desenvolvemento da Fundación. 
Dita contratación, se comunicará formalmente ao protectorado e se inscribirá no Rexistro de Fundacións.

TÍTULO QUINTO
RÉXIME ECONÓMICO

Artigo 31.- Patrimonio Fundacional
O patrimonio da Fundación pode estar integrado por toda clase de bens, dereitos e deberes susceptibles de valoración económica que integren a dotación, así como por aqueles que adquira a Fundación con posterioridade á súa constitución, aféctense ou non á dotación.
 Uns e outros deberán figurar a nome da Fundación, e constar no inventario e no Rexistro de Fundacións de Interese Galego.
O Padroado promoverá, baixo a súa responsabilidade, a inscrición a nome da Fundación dos bens e dereitos que integran o seu patrimonio nos rexistros públicos correspondentes.

Artigo 32.- Dotación da Fundación
A dotación da Fundación estará integrada por todos os bens e dereitos que constitúen a dotación da Fundación e por aqueles outros que no sucesivo achéguense con ese carácter.

Artigo 33.- Adscrición do Patrimonio Fundacional
 Os bens e dereitos que conforman o patrimonio, así como as rendas que produzan, quedarán vinculados ao cumprimento dos fins que a Fundación persegue e ten establecidos na lexislación vixente e nos estatutos

Artigo 34.- Financiación
Para o desenvolvemento das súas actividades, a Fundación financiarase cos recursos e achegas realizadas polos/as patronos/as, e se fose o caso, con aqueles/as outros/as procedentes das axudas, subvencións ou doazóns que reciba de persoas ou entidades, tanto públicas como persoais.
A Fundación poderá percibir cantidades derivadas de actividades e servizos directamente prestados por ela aos/ás seus/súas beneficiarios/as sempre que:
a) Non desvirtúe o interese xeral para Galicia, España e Comunidade Europea.
b) Non sexan contrarios á vontade fundacional.
c) Non implique unha limitación inxustificada do ámbito dos/as seus/súas posibles beneficiarios/as.

Artigo 35.- Réxime Financeiro
O exercicio económico coincidirá co ano natural.
A Fundación, ademais do Libro de Actas, levará necesariamente un Libro Diario e un Libro de inventarios e Contas anuais, e aqueles outros que sexan convenientes para a boa orde e desenvolvemento das súas actividades, así como para o adecuado control da súa contabilidade.
Na xestión económico-financeira, a Fundación rexerase de acordo cos principios e criterios xerais determinados na normativa vixente.

Artigo 36.- Elaboración do Plan de actuación e presentación das Contas Anuais
O Padroado elaborará e remitirá ao Protectorado nos últimos tres meses de cada exercicio, un Plan de actuación no que se conteñen os obxectivos e as actividades que se previu desenvolver no exercicio seguinte. 
O Padroado ou a persoa que este designe, formulará as contas anuais que deberán ser aprobadas polo Padroado no prazo de vinte días hábiles seguintes á súa aprobación do seu exame e posterior depósito no Rexistro de Fundacións de Interese Galego.
As contas Anuais, que comprenden Balance, Conta de Resultados e Memoria, forman unha unidade, deben ser redactadas con claridade e mostrar a imaxe fiel do patrimonio, da situación financeira e dos resultados da Fundación.
A memoria completará, ampliará e comentará a información contida no balance e na conta de resultados, e incorporará un inventario dos elementos patrimoniais da Fundación. Ademais engadirase na memoria as actividades fundacionais, os cambios no órgano de goberno, dirección e representación, así como o grao de cumprimento do Plan de Actuación, indicando os recursos empregados, a súa orixe, o número de beneficiarios/as en cada unha das distintas actuacións realizadas, os convenios que no seu caso se subscribiron con outras entidades para estes fins, así como o grao de cumprimento do destino das rendas e ingresos.
Se a Fundación atópase dentro dos requisitos legais establecidos, os documentos anteriores someteranse á auditoría externa, remitindo ao Protectorado o informe da mesma xunto coas contas anuais.

TÍTULO SEXTO
DA MODIFICACIÓN, AGREGACIÓN OU EXTINCIÓN

Artigo 37.- Modificación de Estatutos.
Por acordo do Padroado, poderán ser modificados os presentes Estatutos, sempre que resulte conveniente aos intereses da Fundación e cúmpranse os requisitos previstos na lexislación vixente. Procederase á devandita modificación cando as circunstancias que presidiron a constitución da Fundación variasen de tal maneira que esta non poida actuar satisfactoriamente de conformidade cos Estatutos en vigor.
Para a adopción de acordos de modificación estatutaria será necesario o voto favorable das 2/3 partes dos/as asistentes/as á reunión, sempre que, ademais supoña a maioría absoluta dos membros do Padroado.
A modificación ou nova redacción dos Estatutos acordada polo Padroado deberá ser comunicada ao Protectorado, formalizada en escritura pública e inscrita no Rexistro de Fundacións de Interese Galego.

Artigo 38.- Fusión con outra Fundación
A Fundación poderá fusionar con outras entidades, despois do acordo dos respectivos Padroados. 
O acordo de fusión deberá ser aprobado cos votos favorables das 2/3 partes dos/as asistentes/as á reunión, sempre que supoña a maioría absoluta dos membros do Padroado. A fusión requirirá comunicación ao Protectorado, formalización en escritura pública e inscrición no Rexistro de Fundacións de Interese Galego.

Artigo 39.- Extinción da fundación
A Fundación determinará a apertura do procedemento de liquidación que será realizada polo Padroado baixo o control do Protectorado. 
Corresponde ao Padroado designar as entidades receptoras de estes bens, de acordo co establecido na lexislación vixente. 
O acordo de extinción deberá ser aprobado co voto favorable das 2/3 partes do/as asistentes á reunión, sempre que supoña, ademais, a maioría absoluta dos membros do Padroado.
A extinción requirirá comunicación ao protectorado, formalización en escritura pública e inscrición no Rexistro de Fundacións de Interese Galego.

Artigo 40.- Liquidación e adxudicación.
A extinción da Fundación determinará a apertura do procedemento de liquidación que será realizado polo Padroado baixo o control do Protectorado.
Os bens e dereitos resultantes da liquidación destinaranse ás fundacións ou entidades non lucrativas persoais ou públicas que persigan fins de interese xeral e que teñan afectados os seus bens, mesmo para o suposto da súa disolución, á consecución daqueles, consideradas como entidades beneficiarias do mecenado aos efectos previstos nos artigos 16 e 25 ambos inclusive, da Lei 49/2002 de 23 de decembro.
Corresponde ao Padroado designar as entidades receptoras destes bens, de acordo co establecido na lexislación vixente.

CLAUSULA ADICIONAL
En todo caso, o previsto nos presentes Estatutos non implica limitación ou substitución nas competencias que ao Protectorado atribúe á lexislación vixente, e moi especialmente en relación coas autorizacións ou limitacións a que a Fundación expresamente sométese.
                             


Podes consultar e descargar a memoria anual de actividades da entidade neste botón

Memoria
Share by: